od předsedy klubu

27.05.2018 15:00
Pomalu se blíží konec sezóny, která by mohla být pro nás rekordní v počtu získaných bodů ve
lll.třídě. Rekord máme 40.bodů. Po slavném vítězství v derby mám pocit, jako bychom ztratili
motivaci. A jediné, co já můžu ze své pro výsledky bezvýznamné pozice udělat, je nějakým
způsobem hráče motivovat. Rozhodl jsem se, že za každý nad náš dosavadní rekord získaný
bod dám do hráčské kasy 100,- Kč. Při našem současném zisku 36bodů je ve hře 800,- Kč. 
A aby se částka zaokrouhlila na rovný litr, za 41.bod dám premii 200Kč.
 
aby se částka zaokrouhlila na rovný litr, za 41.bod dám prémii 200,- KčPomalu se blíží konec sezóny, která by mohla být pro nás rekordní v počtu získaných bodů ve
lll.třídě. Rekord máme 40.bodů. Po slavném vítězství v derby mám pocit, jako bychom ztratili
motivaci. A jediné, co já můžu ze své pro výsledky bezvýznamné pozice udělat, je nějakým
způsobem hráče motivovat. Rozhodl jsem se, že za každý nad náš dosavadní rekord získaný
bod dám do hráčské kasy 100,- Kč. Při našem současném zisku 36bodů je ve hře 800,- Kč. A
aby se částka zaokrouhlila na rovný litr, za 41.bod dám prémii 200,- KčPomalu se blíží konec sezóny, která by mohla být pro nás rekordní v počtu získaných bodů ve
lll.třídě. Rekord máme 40.bodů. Po slavném vítězství v derby mám pocit, jako bychom ztratili
motivaci. A jediné, co já můžu ze své pro výsledky bezvýznamné pozice udělat, je nějakým
způsobem hráče motivovat. Rozhodl jsem se, že za každý nad náš dosavadní rekord získaný
bod dám do hráčské kasy 100,- Kč. Při našem současném zisku 36bodů je ve hře 800,- Kč. A
aby se částka zaokrouhlila na rovný litr, za 41.bod dám prémii 200,- Kč

Kontakt

SK Stehelčeves, o.s.

Hlavní 43
Stehelčeves
273 42

Vratislav Kaválek
Tel: 724 801 795
Předseda klubu

Pavel Dejm
Tel: 734 325 745
Trenér děti

Ladislav Kozák
Tel: 731 473 263
Trenér děti

Pavel Donoval
Tel: 607 933 671
Trenér mužstva "A"