TJ Sokol Tuřany – SK 5:0

27.09.2017 20:07

TJ Sokol Tuřany – SK Stehelčeves 5:0 (1:0)

Po zatím suverénním Zichovci nás čekal další tým, který ještě neprohrál, přesto jsem věřil, že Tuřany potrápíme.

A začátek utkání nevypadal vůbec špatně. Hned v první minutě poslal k zemi obránce domácích Skořepu nevybíravě k zemi a ještě nikdy jsem snad neviděl, aby se Standa tak dlouho sbíral ze země. K TK se postavil Tuček a pěkný centr do vápna koníčkem hlavičkoval T.Kořínek do břevna. Ve 12.min. důrazný Šubín vybojoval u brankové čáry míč, zpětnou přihrávkou našel Stehlíka a jeho střelu vykopával obránce z branky. A do třetice, po dalším centru do vápna si na vzdálenější tyči překáželi Šubín se Skořepou. Škoda, kdyby se něco z našich šancí ujalo, mohlo utkání vypadat jinak. Domácí sice tlačili, ale s nulovou efektivitou. Jenže pak přišla nešťastná 35.min. Pro mě nešťastná. Po sražené střele se míč dostal k postranní čáře na hráče, na hráče, který byl podle všeho v ofsajdu. Jenže já jsem byl v tu chvíli soustředěný na střílejícího hráče a ofsajd jsem přehlédl. Za chybu se moc omlouvám a jsem si vědom toho, že moje chyba hodně utkání ovlivnila. Po centru do vápna jsme totiž inkasovali. Nebyl jsem v tom sám, kdo ovlivnil utkání. Hlavní se také moc nepředvedl, když v závěru poločasu neodpískal jasnou ruku ve vápně domácích.

Hned na začátku druhé půle vše vykompenzoval tím, že souboj Dlouhého s domácím útočníkem posoudil jako penaltu a prakticky bylo po utkání. Snažili jsme se sice s tímto výsledkem něco udělat, ale za celý poločas jsme se do vážnější šance nedostali. To domácí byli na rozdíl první půle mnohem efektivnější a postupně nám nasázeli další tři góly. Vesměs po našich hrubých chybách v obraně.

Byl to vesměs nepovedený zápas. Nepovedl se mě, nepovedl se ani našim hráčům, kteří vesměs hráli pod své možnosti a nedovedli se vypořádat s až neúnosně tvrdou hrou domácích, kterou z nátlaku domácích vyplašený rozhodčí pouštěl. Některá fauly, třeba jako ten na Frýdla byly jasně na červenou. Bohužel, rozhodčích je málo a většina mladých kluků, kteří se začínají objevovat, je nevypískaná třeba v mládežnických utkání. Snadno potom podlehnou tomu, když se na něj sesypou o generaci starší hráči a nechají si pak i hodně sprostě beztrestně nadávat. Za některé nadávky ještě před několika lety fasovali hráči tresty na půl sezóny, dnes jakoby je rozhodčí nechtěli slyšet. Je to trend, který pozoruji již delší dobu. A ještě přidám jeden divácký povzdech, který tuto situaci komentuje naprosto přesně: „Za nebožtíka Jílka by polovina nedohrála.“

Kontakt

SK Stehelčeves, o.s.

Hlavní 43
Stehelčeves
273 42

Vratislav Kaválek
Tel: 724 801 795
Předseda klubu

Pavel Dejm
Tel: 734 325 745
Trenér děti

Ladislav Kozák
Tel: 731 473 263
Trenér děti

Pavel Donoval
Tel: 607 933 671
Trenér mužstva "A"